Click!Click!

Tuesday, December 28, 2010

s.e.r.a.b.u.t.



Pernah sik rasa serabut? Macam macam nak di fikir..benda sik dapat difikir pun difikir juak yalah jadinya serabut..

Pendek crita, mun fikiran dah serabut, jiwa dah kacau, alangkah best nya mun dapat..

gi hiking Gunung Kinabalu...

gi scuba diving...



gi nite safari
                                      
gi spa, berurutan segala..




Sik mauk la gi..


The Spring...dah boring!

Serikin...dah boring juak!
Wisma Saberkas, pun dah boring juak!


I really need a getaway sebab...menjelang nya tahun baru

routine saya adalah ke..
 skool Ika


skool Irfan [aih, apa nama new skool Irfan owh? bukan tok lagik, sik hal la, imej ajak]


dan ke kantor saya...[cewah, nang kacc office Mania ehh]

...

...

...


Semakin busy saya tahun depan, route everyday pun bertambah, harapnya jiwa saya tidak akan berserabut lagik , Aminnn...Hopefully next year akan tercapailah hajat saya nak bergetaway-getaway dengan kesayangan2 saya..Aminn..


.
[hua...cuti saya 14 hari forever tauk?]

Neway, Happy New Year 2011. Be productive, okie!

[ALL PICTURES ARE FROM MR. GOOGLE, not mine]

No comments:

Post a Comment